LANEN EBALUAZIOA
Sekuentzia honen ebaluazioa bi txandatan egin behar da talde handian.
Lehen txandan, esketxen edukiak, horietara iristeko prozedurak eta jarri diren helburuak aztertuko dira. Horretarako, sekuentzian zehar ikasitakoa ebaluatuko da, Txuletarioan jarritakoa aintzat hartuz. Lehen txanda honetan, aztergai hauek ere ukituko dira: euskara gehiago erabiltzeko bakarka nahiz talde gisa aipatu diren aukerak eta konpromisoak eta aipatutako helburuetara iristeko aurreikuspenak, aukerak eta oztopoak.
Ebaluazioaren bigarren txanda, hiru hilabete pasa eta gero egin beharko da, markatu diren helburuen mugaeguna iristen denean. Kasu honetan, onartutako helburuen betetze-maila aztertuko da, bi faktore-mota nagusi bereiztuz:
Sekuentzia honen ebaluazioa bi txandatan egin behar da talde handian.
Lehen txandan, esketxen edukiak, horietara iristeko prozedurak eta jarri diren helburuak aztertuko dira. Horretarako, sekuentzian zehar ikasitakoa ebaluatuko da, Txuletarioan jarritakoa aintzat hartuz. Lehen txanda honetan, aztergai hauek ere ukituko dira: euskara gehiago erabiltzeko bakarka nahiz talde gisa aipatu diren aukerak eta konpromisoak eta aipatutako helburuetara iristeko aurreikuspenak, aukerak eta oztopoak.
Ebaluazioaren bigarren txanda, hiru hilabete pasa eta gero egin beharko da, markatu diren helburuen mugaeguna iristen denean. Kasu honetan, onartutako helburuen betetze-maila aztertuko da, bi faktore-mota nagusi bereiztuz:
- Helburuak lortzen lagundu duten faktoreak.
- Helburua lortzea eragotzi duten faktoreak.