Ikuspegi normala MARC bista ISBD bista

Euskara eleaniztasunean irakasten duten eskolak aztergai : D ereduko Gasteizko bi eskolaren indarguneak identifikatzen / Beñat Garaio Mendizabal ; [agurra, Sagrario Aleman ; hitzaurrea, Leire Díaz de Gereñu Lasaga, Itziar Idiazabal Gorrotxategi ; azken hitzak, Amelia Barquin]

Nork:Garaio, BeñatKolaboratzailea(k):Diaz de Gereñu, Leire | Idiazabal, Itziar | Aleman Astitz, Sagrario | Barquin, AmeliaMaterial mota:TestuaTestuaSerie(ak): Iker (Euskaltzaindia) ; ; 49Publication details: Bilbo : Euskaltzaindia, 2024Deskribapen fisikoa: XVII, 247 or. : z.-b. graf. ; 23 cmISBN: 978-84-128382-2-0Gaia(k): Irakaskuntza elebiduna -- Euskal Herria | Euskara -- Gizarte ikuspuntua -- Euskal Herria | Euskara -- Gizarte ikuspuntua -- Araba -- Gasteiz | SoziolinguistikaGeneroa/Forma:Monografiak Sareko errekurtsoak:Argitaratzailearen webgunea | Ikus aurkibidea Sariak: Ikerketa honek Euskarazko Tesien (Artea eta Giza Zientzien alorra) VIII. Koldo Mitxelena Saria jaso zuen 2023anNota de tesis:Bibliografia: 227.-247. or. Adina / Maila: Euskararen ikaskuntzarako baldintza «ez-hain-mesedegarrietan» aniztasuna kontuan hartzen diharduten bi eskolaren gaineko azterketa burutzea da ikerketa honen helburua. Ikerlan honetan bi aldagai nagusitan oinarrituko gara, etorkin-jatorriko ikasleek bertako ikasleekin ikasten diharduten eskolen emaitzak ikertzerakoan: a) aztertuko diren eskola-komunitateetako kideen hizkuntzekiko jarrerak (euskara eta eleaniztasuna ardatz hartuta); eta b) ikasleen euskarazko ahozko komunikaziorako gaitasuna. Aldagai horietan lortzen diren emaitzei, eta bereziki lorpenei eta erronkei erreparatuko zaie. Arakatze apreziatiboa izan da, aurrerago azalduko dugun moduan, diagnostikoa indargune eta lorpenetatik are gehiago aztertzera bultzatu gaituen iturri filosofikoa.
Aleak
Item mota Current library Material mota Katalogo zenbakia Statusa Oharrak Itzultze data Barra-kodea
Inprimatuak osagarriak Inprimatuak osagarriak Eima Katalogoa
Monografia 811.361(460.156Gasteiz) GAR eus Ale eskuragarriak EK25010055

Bibliografia: 227.-247. or.

Euskararen ikaskuntzarako baldintza «ez-hain-mesedegarrietan» aniztasuna kontuan hartzen diharduten bi eskolaren gaineko azterketa burutzea da ikerketa honen helburua. Ikerlan honetan bi aldagai nagusitan oinarrituko gara, etorkin-jatorriko ikasleek bertako ikasleekin ikasten diharduten eskolen emaitzak ikertzerakoan: a) aztertuko diren eskola-komunitateetako kideen hizkuntzekiko jarrerak (euskara eta eleaniztasuna ardatz hartuta); eta b) ikasleen euskarazko ahozko komunikaziorako gaitasuna. Aldagai horietan lortzen diren emaitzei, eta bereziki lorpenei eta erronkei erreparatuko zaie. Arakatze apreziatiboa izan da, aurrerago azalduko dugun moduan, diagnostikoa indargune eta lorpenetatik are gehiago aztertzera bultzatu gaituen iturri filosofikoa.

Liburu hau Arabako Foru Aldundiaren eta Vitoria-Gasteizko Udalaren laguntzarekin argitaratu da

Ikerketa honek Euskarazko Tesien (Artea eta Giza Zientzien alorra) VIII. Koldo Mitxelena Saria jaso zuen 2023an

There are no comments on this title.

to post a comment.

Egin klik irudi batetan bisualizadorean ikusteko

Documento sin título

—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Otaola 29, Eibar - 943-202748 eimakatalogoa@gmail.com