Euskara eleaniztasunean irakasten duten eskolak aztergai : D ereduko Gasteizko bi eskolaren indarguneak identifikatzen
Garaio, Beñat
Euskara eleaniztasunean irakasten duten eskolak aztergai : D ereduko Gasteizko bi eskolaren indarguneak identifikatzen / Beñat Garaio Mendizabal ; [agurra, Sagrario Aleman ; hitzaurrea, Leire Díaz de Gereñu Lasaga, Itziar Idiazabal Gorrotxategi ; azken hitzak, Amelia Barquin] - Bilbo : Euskaltzaindia, 2024 - XVII, 247 or. : z.-b. graf. ; 23 cm - Iker (Euskaltzaindia) ; 49 . - Iker (Euskaltzaindia) ; 49 .
Bibliografia: 227.-247. or.
Euskararen ikaskuntzarako baldintza «ez-hain-mesedegarrietan» aniztasuna kontuan hartzen diharduten bi eskolaren gaineko azterketa burutzea da ikerketa honen helburua. Ikerlan honetan bi aldagai nagusitan oinarrituko gara, etorkin-jatorriko ikasleek bertako ikasleekin ikasten diharduten eskolen emaitzak ikertzerakoan: a) aztertuko diren eskola-komunitateetako kideen hizkuntzekiko jarrerak (euskara eta eleaniztasuna ardatz hartuta); eta b) ikasleen euskarazko ahozko komunikaziorako gaitasuna. Aldagai horietan lortzen diren emaitzei, eta bereziki lorpenei eta erronkei erreparatuko zaie. Arakatze apreziatiboa izan da, aurrerago azalduko dugun moduan, diagnostikoa indargune eta lorpenetatik are gehiago aztertzera bultzatu gaituen iturri filosofikoa.
Ikerketa honek Euskarazko Tesien (Artea eta Giza Zientzien alorra) VIII. Koldo Mitxelena Saria jaso zuen 2023an
978-84-128382-2-0
Irakaskuntza elebiduna--Euskal Herria
Euskara--Gizarte ikuspuntua--Euskal Herria
Euskara--Gizarte ikuspuntua--Araba--Gasteiz
Soziolinguistika
Monografiak
809.169:316.64(466 EH) 809.169:316.64(460.15)
Euskara eleaniztasunean irakasten duten eskolak aztergai : D ereduko Gasteizko bi eskolaren indarguneak identifikatzen / Beñat Garaio Mendizabal ; [agurra, Sagrario Aleman ; hitzaurrea, Leire Díaz de Gereñu Lasaga, Itziar Idiazabal Gorrotxategi ; azken hitzak, Amelia Barquin] - Bilbo : Euskaltzaindia, 2024 - XVII, 247 or. : z.-b. graf. ; 23 cm - Iker (Euskaltzaindia) ; 49 . - Iker (Euskaltzaindia) ; 49 .
Bibliografia: 227.-247. or.
Euskararen ikaskuntzarako baldintza «ez-hain-mesedegarrietan» aniztasuna kontuan hartzen diharduten bi eskolaren gaineko azterketa burutzea da ikerketa honen helburua. Ikerlan honetan bi aldagai nagusitan oinarrituko gara, etorkin-jatorriko ikasleek bertako ikasleekin ikasten diharduten eskolen emaitzak ikertzerakoan: a) aztertuko diren eskola-komunitateetako kideen hizkuntzekiko jarrerak (euskara eta eleaniztasuna ardatz hartuta); eta b) ikasleen euskarazko ahozko komunikaziorako gaitasuna. Aldagai horietan lortzen diren emaitzei, eta bereziki lorpenei eta erronkei erreparatuko zaie. Arakatze apreziatiboa izan da, aurrerago azalduko dugun moduan, diagnostikoa indargune eta lorpenetatik are gehiago aztertzera bultzatu gaituen iturri filosofikoa.
Ikerketa honek Euskarazko Tesien (Artea eta Giza Zientzien alorra) VIII. Koldo Mitxelena Saria jaso zuen 2023an
978-84-128382-2-0
Irakaskuntza elebiduna--Euskal Herria
Euskara--Gizarte ikuspuntua--Euskal Herria
Euskara--Gizarte ikuspuntua--Araba--Gasteiz
Soziolinguistika
Monografiak
809.169:316.64(466 EH) 809.169:316.64(460.15)