000 | 02079nam a2200301 c 4500 | ||
---|---|---|---|
830 | 1 |
_aBlitz. Eskolako liburutegiko bilduma. Sorta berdea (Nafarroako Gobernua) _v; 1 _934273 |
|
999 |
_c20650 _d20650 |
||
001 | 00298641 | ||
003 | Eima | ||
005 | 20220919095011.0 | ||
008 | 020213s2000 sp 000 0 baq c | ||
017 | _aNA 1374-2000 | ||
020 | _a84-235-2006-4 | ||
040 |
_aG0194 _cEIMA Katalogoa |
||
080 | _a024:37 | ||
100 |
_aCoronas, Mariano _940416 |
||
245 | 1 | 0 |
_aEskolako liburutegia _b: irakurtzeko, idazteko eta ikasteko gune bat _h[Interneteko baliabidea] _c / [egilea] Mariano Coronas ; [marrazkiak, Asis Bastida] |
260 |
_a[Iruñea] : _bNafarroako Gobernua, Hezkuntza eta Kultura Departamentua, _cL.G. 2000 |
||
300 |
_a58 or. : _bz.-b. ir. ; _c23 cm |
||
490 | 1 |
_aBlitz. Eskolako liburutegiko bilduma. Sorta berdea (Nafarroako Gobernua) _v; 1 |
|
520 | _a Irakurketari eta eskola liburutegiaren eginkizunari buruzko hausnarketaz gain, irakurtzeko ohiturak sortzen lagungarria izan daiteke. Eskola liburutegian antolatutako kulturako zenbait jardueraren garapena aurkezten du. | ||
650 | 4 |
_aEskola-liburutegiak _934274 |
|
655 |
_aInterneteko baliabidea _947236 |
||
655 |
_aMonografiak _942164 |
||
700 |
_945003 _aBastida Machiñena, Asís |
||
710 |
_aNafarroako Gobernua. _bHezkuntza Departamentua _933440 |
||
856 |
_uhttps://www.educacion.navarra.es/eu/web/publicaciones/catalogo?p_p_auth=2hQYEA21&p_p_id=101&p_p_lifecycle=0&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_101_struts_action=%2Fasset_publisher%2Fview_content&_101_assetEntryId=740885&_101_type=content&_101_urlTitle=la-biblioteca-escolar-un-espacio-para-leer-escribir-y-aprender&redirect=https%3A%2F%2Fwww.educacion.navarra.es%2Feu%2Fweb%2Fpublicaciones%2Fbuscador%3Fp_p_id%3D3%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dmaximized%26p_p_mode%3Dview%26_3_groupId%3D713364%26_3_keywords%3Dbliz%2Beskolako%2Bliburutegiko%2Bbilduma%26_3_struts_action%3D%252Fsearch%252Fsearch%26_3_redirect%3D%252Feu%252Fweb%252Fpublicaciones%252Fbuscador%26_3_y%3D0%26_3_x%3D0 _z Liburuaren bertsio digitala |
||
942 |
_2ddc _cI-2 _n0 |