Ikuspegi normala MARC bista ISBD bista

Biologia-Geologia : DBH 3 : irakaslearen gidaliburua / Lauaxeta lan-taldea, Carlos García Llorente, Luis Carlos Zaballos Ruiz, Paz Herrero Ocampo ; [ilustrazioak, Iván Landa]

Nork:Lauaxeta lan-taldeaKolaboratzailea(k):García Llorente, Carlos | Zaballos Ruiz, Luis Carlos | Herrero Ocampo, Paz | Landa, IvanMaterial mota:TestuaTestuaSerie(ak): EIMA 4 (2019ko deialdia) | EIMA 1 (2020ko deialdia)Publication details: Donostia : Erein L.G. 2020Deskribapen fisikoa: 283 or. : kol. argk., ir. ; 28 cmISBN: 978-84-9109-124-0Gaia(k): Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) - Naturaren Zientziak (Biologia eta Geologia)Generoa/Forma:Curriculumeko baliabideak | EIMAk onetsitako materialak Adina / Maila: Dagokion ikaslearen testuliburuarekin lotuta dagoen gidaliburu hau bi zati nagusitan antolatuta dago: lehendabizi, proiektu pedagogikoa azaltzen da, irakasleak jakiteko zertan oinarritzen den ikasmateriala eta nola lotzen diren curriculumaren edukiak eta ebaluazio-adierazleak testuliburuan proposatutako jarduerekin; ondoren, jardueren erantzunak eta beste zenbait atal osagarri daude (jarduera osagarriak, ikerkuntza- eta hizkuntza-trebetasunak lantzea, berrikuste-testak...). Gainera, jakintzagaiaren konpetentziaren marko teorikoan adierazitako dimentsioak eta dagozkion lorpen-adierazleak aztertu dira eta testuliburuan emandako hainbat jarduera zehaztu dira lorpen-adierazpen horiek eskuratzeko.
Aleak
Item mota Current library Material mota Katalogo zenbakia Statusa Itzultze data Barra-kodea
Inprimatuak oinarrizkoak Inprimatuak oinarrizkoak Eima Katalogoa
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza I DBH3 BIO-GEO 10 20 Ale eskuragarriak EK20090240
Inprimatuak osagarriak Inprimatuak osagarriak Eima Katalogoa
En proceso
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza I DBH3 BIO-GEO 10 20 Ale eskuragarriak EK20090241

Ikasmaterial honek Hezkuntza Sailaren dirulaguntza jaso du (EIMA 4, 2019ko deialdia; EIMA 1, 2020ko deialdia)

2020/06/10

2020/07/01

Dagokion ikaslearen testuliburuarekin lotuta dagoen gidaliburu hau bi zati nagusitan antolatuta dago: lehendabizi, proiektu pedagogikoa azaltzen da, irakasleak jakiteko zertan oinarritzen den ikasmateriala eta nola lotzen diren curriculumaren edukiak eta ebaluazio-adierazleak testuliburuan proposatutako jarduerekin; ondoren, jardueren erantzunak eta beste zenbait atal osagarri daude (jarduera osagarriak, ikerkuntza- eta hizkuntza-trebetasunak lantzea, berrikuste-testak...). Gainera, jakintzagaiaren konpetentziaren marko teorikoan adierazitako dimentsioak eta dagozkion lorpen-adierazleak aztertu dira eta testuliburuan emandako hainbat jarduera zehaztu dira lorpen-adierazpen horiek eskuratzeko.

DBH 3. maila

2020/07/01

There are no comments on this title.

to post a comment.

Egin klik irudi batetan bisualizadorean ikusteko

Documento sin título

—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Otaola 29, Eibar - 943-202748 eimakatalogoa@gmail.com