Hizkuntza hezkidetzailea eta sexista [Berezko Tituluko Proiektua] [Interneteko baliabidea] / Eneritz Arrate García Arriola ; zuzendaria, Mikel Iruskieta : Haur eta Lehen Hezkuntzako ipuinen azterketa, hizkuntzaren prozesamenduko tresnak erabiliz
Material mota:
Item mota | Current library | Material mota | Katalogo zenbakia | Statusa | Itzultze data | Barra-kodea |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Eima Katalogoa | Monografia | INTERNETEKO BALIABIDEA | Ale eskuragarriak | EK18030244 |
Tesia, Euskal Herriko Unibertsitatea, Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika Saila
Material hau ADDI.EHU.ES webgunetik ekarri da
Haurrei ipuinak irakurtzea edo kontatzea oso garrantzitsutzat jo izan da, baita hezkuntza formalean ere. Lan honetan ipuin tradizional sexistetan eta moderno hezkidetzaileetan erabiltzen den hizkuntza aztertu eta alderatu egin da, ipuinetako istorio eta roletan gertatu den aldaketa, hizkuntzan ere gertatu den aztertzeko. Corpus hori osatu da emakumezkoak eta gizonezkoak protagonistak dituzten ipuin tradizional eta moderno hezkidetzaileekin, eta bertan aztertu da emakumezko eta gizonezko protagonisten ekintzak eta deskribapenak egiteko hizkuntzaren erabilera. Horretarako, Haur eta Gazte Literaturaren ikerketa batzuetara hurbilpen teorikoa egin da eta Hizkuntza Prozesamenduaren (NLP) erremintek hizkuntzaren erabileraren ikerketan eskaintzen dituen aukerak aztertu dira. Horrela, ipuinetako hizkuntza erabileraren azterketarako metodo bat proposatuz.
espezializatua
testua euskaraz
There are no comments on this title.