Ikuspegi normala MARC bista ISBD bista

Hizkuntza hezkidetzailea eta sexista [Berezko Tituluko Proiektua] [Interneteko baliabidea] / Eneritz Arrate García Arriola ; zuzendaria, Mikel Iruskieta : Haur eta Lehen Hezkuntzako ipuinen azterketa, hizkuntzaren prozesamenduko tresnak erabiliz

Nork:Garcia Arriola, Eneritz AKolaboratzailea(k):Iruskieta Quintian, MikelMaterial mota:TestuaTestuaPublication details: ; [Leioa] : Udako Euskal Unibertsitatea (UEU) , 2017Deskribapen fisikoa: 43 or. kol., graf. ; PDFGaia(k): Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea -- Tesi eta disertazio akademikoak | Euskal hizkuntzalaritza | Euskal literatura -- - Azterlanak eta hitzaldiak | Hezkidetza | Sexismoa -- -LiteraturanGeneroa/Forma:Interneteko baliabidea | Monografiak Sareko errekurtsoak:Joan Ingumaren webgunera   | Joan material honetara Ekoizpen kredituak:Material hau ADDI.EHU.ES webgunetik ekarri daAdina / Maila: Haurrei ipuinak irakurtzea edo kontatzea oso garrantzitsutzat jo izan da, baita hezkuntza formalean ere. Lan honetan ipuin tradizional sexistetan eta moderno hezkidetzaileetan erabiltzen den hizkuntza aztertu eta alderatu egin da, ipuinetako istorio eta roletan gertatu den aldaketa, hizkuntzan ere gertatu den aztertzeko. Corpus hori osatu da emakumezkoak eta gizonezkoak protagonistak dituzten ipuin tradizional eta moderno hezkidetzaileekin, eta bertan aztertu da emakumezko eta gizonezko protagonisten ekintzak eta deskribapenak egiteko hizkuntzaren erabilera. Horretarako, Haur eta Gazte Literaturaren ikerketa batzuetara hurbilpen teorikoa egin da eta Hizkuntza Prozesamenduaren (NLP) erremintek hizkuntzaren erabileraren ikerketan eskaintzen dituen aukerak aztertu dira. Horrela, ipuinetako hizkuntza erabileraren azterketarako metodo bat proposatuz.
Aleak
Item mota Current library Material mota Katalogo zenbakia Statusa Itzultze data Barra-kodea
Baliabide elektronikoak - osagarriak Baliabide elektronikoak - osagarriak Eima Katalogoa
Monografia INTERNETEKO BALIABIDEA Ale eskuragarriak EK18030244

Tesia, Euskal Herriko Unibertsitatea, Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika Saila

Material hau ADDI.EHU.ES webgunetik ekarri da

Haurrei ipuinak irakurtzea edo kontatzea oso garrantzitsutzat jo izan da, baita hezkuntza formalean ere. Lan honetan ipuin tradizional sexistetan eta moderno hezkidetzaileetan erabiltzen den hizkuntza aztertu eta alderatu egin da, ipuinetako istorio eta roletan gertatu den aldaketa, hizkuntzan ere gertatu den aztertzeko. Corpus hori osatu da emakumezkoak eta gizonezkoak protagonistak dituzten ipuin tradizional eta moderno hezkidetzaileekin, eta bertan aztertu da emakumezko eta gizonezko protagonisten ekintzak eta deskribapenak egiteko hizkuntzaren erabilera. Horretarako, Haur eta Gazte Literaturaren ikerketa batzuetara hurbilpen teorikoa egin da eta Hizkuntza Prozesamenduaren (NLP) erremintek hizkuntzaren erabileraren ikerketan eskaintzen dituen aukerak aztertu dira. Horrela, ipuinetako hizkuntza erabileraren azterketarako metodo bat proposatuz.

espezializatua

testua euskaraz

There are no comments on this title.

to post a comment.

Egin klik irudi batetan bisualizadorean ikusteko

Documento sin título

—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Otaola 29, Eibar - 943-202748 eimakatalogoa@gmail.com