Hizkuntza hezkidetzailea eta sexista
Garcia Arriola, Eneritz A.
Hizkuntza hezkidetzailea eta sexista : Haur eta Lehen Hezkuntzako ipuinen azterketa, hizkuntzaren prozesamenduko tresnak erabiliz [Berezko Tituluko Proiektua] [Interneteko baliabidea] / Eneritz Arrate García Arriola ; zuzendaria, Mikel Iruskieta - [Leioa] : Udako Euskal Unibertsitatea (UEU) , 2017 - 43 or. kol., graf. ; PDF
Tesia, Euskal Herriko Unibertsitatea, Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika Saila
Material hau ADDI.EHU.ES webgunetik ekarri da Material hau ADDI.EHU.ES webgunetik ekarri da
Haurrei ipuinak irakurtzea edo kontatzea oso garrantzitsutzat jo izan da, baita hezkuntza formalean ere. Lan honetan ipuin tradizional sexistetan eta moderno hezkidetzaileetan erabiltzen den hizkuntza aztertu eta alderatu egin da, ipuinetako istorio eta roletan gertatu den aldaketa, hizkuntzan ere gertatu den aztertzeko. Corpus hori osatu da emakumezkoak eta gizonezkoak protagonistak dituzten ipuin tradizional eta moderno hezkidetzaileekin, eta bertan aztertu da emakumezko eta gizonezko protagonisten ekintzak eta deskribapenak egiteko hizkuntzaren erabilera. Horretarako, Haur eta Gazte Literaturaren ikerketa batzuetara hurbilpen teorikoa egin da eta Hizkuntza Prozesamenduaren (NLP) erremintek hizkuntzaren erabileraren ikerketan eskaintzen dituen aukerak aztertu dira. Horrela, ipuinetako hizkuntza erabileraren azterketarako metodo bat proposatuz.
espezializatua
testua euskaraz
Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea--Tesi eta disertazio akademikoak
Euskal hizkuntzalaritza
Euskal literatura--- Azterlanak eta hitzaldiak
Hezkidetza
Sexismoa---Literaturan
Interneteko baliabidea
Monografiak
316.663
Hizkuntza hezkidetzailea eta sexista : Haur eta Lehen Hezkuntzako ipuinen azterketa, hizkuntzaren prozesamenduko tresnak erabiliz [Berezko Tituluko Proiektua] [Interneteko baliabidea] / Eneritz Arrate García Arriola ; zuzendaria, Mikel Iruskieta - [Leioa] : Udako Euskal Unibertsitatea (UEU) , 2017 - 43 or. kol., graf. ; PDF
Tesia, Euskal Herriko Unibertsitatea, Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika Saila
Material hau ADDI.EHU.ES webgunetik ekarri da Material hau ADDI.EHU.ES webgunetik ekarri da
Haurrei ipuinak irakurtzea edo kontatzea oso garrantzitsutzat jo izan da, baita hezkuntza formalean ere. Lan honetan ipuin tradizional sexistetan eta moderno hezkidetzaileetan erabiltzen den hizkuntza aztertu eta alderatu egin da, ipuinetako istorio eta roletan gertatu den aldaketa, hizkuntzan ere gertatu den aztertzeko. Corpus hori osatu da emakumezkoak eta gizonezkoak protagonistak dituzten ipuin tradizional eta moderno hezkidetzaileekin, eta bertan aztertu da emakumezko eta gizonezko protagonisten ekintzak eta deskribapenak egiteko hizkuntzaren erabilera. Horretarako, Haur eta Gazte Literaturaren ikerketa batzuetara hurbilpen teorikoa egin da eta Hizkuntza Prozesamenduaren (NLP) erremintek hizkuntzaren erabileraren ikerketan eskaintzen dituen aukerak aztertu dira. Horrela, ipuinetako hizkuntza erabileraren azterketarako metodo bat proposatuz.
espezializatua
testua euskaraz
Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea--Tesi eta disertazio akademikoak
Euskal hizkuntzalaritza
Euskal literatura--- Azterlanak eta hitzaldiak
Hezkidetza
Sexismoa---Literaturan
Interneteko baliabidea
Monografiak
316.663