000 03210nam a2200373 b 4500
003 Eima
005 20240321174145.0
008 970424s1986 sp g 000 0 baq d
017 _aBI 277-1987
020 _a84-7542-375-2
020 _a84-7542-193-8 (Itzulpen Saila)
040 _aO2002
_bbaq
_cEIMA Katalogoa
041 _abaq
_heng
080 _a81'232:316.77
080 _a316.77:81'232
100 1 _aUr, Penny
_930762
245 1 0 _aEztabaida erabilgarriak :
_beginkizunean zentraturiko jariotasunaren praktika
_c / Penny Ur ; [itzultzailea, UZEI]
260 _aDonostia
_b : HABE,
_cL.G. 1986
300 _a141 or.
_c ; 22 cm
490 1 _aItzulpen saila (HABE)
_v; 11
504 _aBibliografia: 136.-139. or.
504 _aIndizea: 140.-141. or.
520 _aLiburu honetan ingelesa hizkuntza arrotz bezala irakastearen aspektu konkretu bat tratatzen da: jariotasunaren praktika. Hizkuntza modu sortzailean, azarritasunez eta era pertsonal batean erabiliz, ikasleak ikasgelan hitz egitera bultzatu ahal izateko zenbait bide iradokitzen du. Erabilera hori bideratzeko bitartekoari eztabaida deitzen zaio, hitz hori oso zentzu zabalean hartuz. Lehen atalean, eztabaida on baterako ezinbestekoak diren elementu batzuk isolatzen eta horiei buruz orokortzen saiatu naiz; elementu horietako batzuk oso ezagunak dira eta berorietaz asko idatzi da (mintzagai interesgarriak, talde-lana, rol-jokoa}, beste batzuk, berriz, ia baztertuak egon dira (eginkizuna interes-zentro bezala, prozesuaren antolaketa). Bigarren atala, eztabaida-jarduerei buruzko adibide praktikoek osatzen dute. Adibide hauek zuzenean edo zeharka nik probatu eta eraginkor aurkitu ditudan ariketetan oinarrituak daude. Ideia honetako asko, ingelesean aski aurreratuak dauden ikasleei irakasteko aproposak dira; hots, hizkuntz institutu eta unibertsitateetako erdi-mailako taldeentzat eta hauek baino aurreratuagoentzat eta irakasmaila ertainetako eskoletako talde altuenentzat. Ideia horietako batzuk, ordea, oinarrizko eta behe-mailako klaseetan arrakastaz erabil daitezke eta hala adierazi dut zegokion lekuetan. Liburuaren bukaeran, Bibliografia eta Indizea aurki daitezke. Bibliografia hautetsia da; honen helburua irakasleari ikasgelako eztabaidak planeatzen, prestatzen eta egikaritzen lagun diezaioketen emendiozko irakurketak iradokitzea da; liburuak eta artikuluak alfabetikoki ez, baizik eta gaiaren izenburuaren arabera aurkezten dira, beren edukiari eta erabilerari buruzko azalpen laburrekin. Indizea, liburuan deskribatzen diren jarduera guztien zerrenda alfabetikoa da soilik.
547 _aDiscussions that work : task-centred fluency practice
650 4 _aMintzaira eta hizkuntzak
_94426
650 4 _aKomunikazioa
_930763
655 _aMonografiak
_942164
710 2 _aUZEI
_91452
710 2 _94221
_aHABE
830 1 _aItzulpen saila (HABE)
_v; 11
_930709
856 _uhttps://www.ikasten.ikasbil.eus/mod/habecms/view.php/irakasbil/argitalpenak/eztabaida_erabilgarriak
_zArgitaletxearen webgunea (HABE)
856 _uhttps://www.euskadi.eus/web01-a2aznscp/eu/k75aWebPublicacionesWar/k75aDetallePublicacion.jsp?id=003104&tipo=L&id2=0001&impr=0001
_zArgitaletxearen webgunea
942 _cI-2
_2ddc
_n0
999 _c16756
_d16756