000 | 03210nam a2200373 b 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | Eima | ||
005 | 20240321174145.0 | ||
008 | 970424s1986 sp g 000 0 baq d | ||
017 | _aBI 277-1987 | ||
020 | _a84-7542-375-2 | ||
020 | _a84-7542-193-8 (Itzulpen Saila) | ||
040 |
_aO2002 _bbaq _cEIMA Katalogoa |
||
041 |
_abaq _heng |
||
080 | _a81'232:316.77 | ||
080 | _a316.77:81'232 | ||
100 | 1 |
_aUr, Penny _930762 |
|
245 | 1 | 0 |
_aEztabaida erabilgarriak : _beginkizunean zentraturiko jariotasunaren praktika _c / Penny Ur ; [itzultzailea, UZEI] |
260 |
_aDonostia _b : HABE, _cL.G. 1986 |
||
300 |
_a141 or. _c ; 22 cm |
||
490 | 1 |
_aItzulpen saila (HABE) _v; 11 |
|
504 | _aBibliografia: 136.-139. or. | ||
504 | _aIndizea: 140.-141. or. | ||
520 | _aLiburu honetan ingelesa hizkuntza arrotz bezala irakastearen aspektu konkretu bat tratatzen da: jariotasunaren praktika. Hizkuntza modu sortzailean, azarritasunez eta era pertsonal batean erabiliz, ikasleak ikasgelan hitz egitera bultzatu ahal izateko zenbait bide iradokitzen du. Erabilera hori bideratzeko bitartekoari eztabaida deitzen zaio, hitz hori oso zentzu zabalean hartuz. Lehen atalean, eztabaida on baterako ezinbestekoak diren elementu batzuk isolatzen eta horiei buruz orokortzen saiatu naiz; elementu horietako batzuk oso ezagunak dira eta berorietaz asko idatzi da (mintzagai interesgarriak, talde-lana, rol-jokoa}, beste batzuk, berriz, ia baztertuak egon dira (eginkizuna interes-zentro bezala, prozesuaren antolaketa). Bigarren atala, eztabaida-jarduerei buruzko adibide praktikoek osatzen dute. Adibide hauek zuzenean edo zeharka nik probatu eta eraginkor aurkitu ditudan ariketetan oinarrituak daude. Ideia honetako asko, ingelesean aski aurreratuak dauden ikasleei irakasteko aproposak dira; hots, hizkuntz institutu eta unibertsitateetako erdi-mailako taldeentzat eta hauek baino aurreratuagoentzat eta irakasmaila ertainetako eskoletako talde altuenentzat. Ideia horietako batzuk, ordea, oinarrizko eta behe-mailako klaseetan arrakastaz erabil daitezke eta hala adierazi dut zegokion lekuetan. Liburuaren bukaeran, Bibliografia eta Indizea aurki daitezke. Bibliografia hautetsia da; honen helburua irakasleari ikasgelako eztabaidak planeatzen, prestatzen eta egikaritzen lagun diezaioketen emendiozko irakurketak iradokitzea da; liburuak eta artikuluak alfabetikoki ez, baizik eta gaiaren izenburuaren arabera aurkezten dira, beren edukiari eta erabilerari buruzko azalpen laburrekin. Indizea, liburuan deskribatzen diren jarduera guztien zerrenda alfabetikoa da soilik. | ||
547 | _aDiscussions that work : task-centred fluency practice | ||
650 | 4 |
_aMintzaira eta hizkuntzak _94426 |
|
650 | 4 |
_aKomunikazioa _930763 |
|
655 |
_aMonografiak _942164 |
||
710 | 2 |
_aUZEI _91452 |
|
710 | 2 |
_94221 _aHABE |
|
830 | 1 |
_aItzulpen saila (HABE) _v; 11 _930709 |
|
856 |
_uhttps://www.ikasten.ikasbil.eus/mod/habecms/view.php/irakasbil/argitalpenak/eztabaida_erabilgarriak _zArgitaletxearen webgunea (HABE) |
||
856 |
_uhttps://www.euskadi.eus/web01-a2aznscp/eu/k75aWebPublicacionesWar/k75aDetallePublicacion.jsp?id=003104&tipo=L&id2=0001&impr=0001 _zArgitaletxearen webgunea |
||
942 |
_cI-2 _2ddc _n0 |
||
999 |
_c16756 _d16756 |