TY - BOOK AU - Garaio, Beñat AU - Diaz de Gereñu,Leire AU - Idiazabal, Itziar AU - Aleman Astitz, Sagrario AU - Barquin,Amelia TI - Euskara eleaniztasunean irakasten duten eskolak aztergai: D ereduko Gasteizko bi eskolaren indarguneak identifikatzen T2 - Iker (Euskaltzaindia) SN - 978-84-128382-2-0 PY - 2024/// CY - Bilbo : PB - Euskaltzaindia KW - Irakaskuntza elebiduna KW - Euskal Herria KW - Euskara KW - Gizarte ikuspuntua KW - Araba KW - Gasteiz KW - Soziolinguistika KW - Monografiak N1 - Bibliografia: 227.-247. or N2 - Euskararen ikaskuntzarako baldintza «ez-hain-mesedegarrietan» aniztasuna kontuan hartzen diharduten bi eskolaren gaineko azterketa burutzea da ikerketa honen helburua. Ikerlan honetan bi aldagai nagusitan oinarrituko gara, etorkin-jatorriko ikasleek bertako ikasleekin ikasten diharduten eskolen emaitzak ikertzerakoan: a) aztertuko diren eskola-komunitateetako kideen hizkuntzekiko jarrerak (euskara eta eleaniztasuna ardatz hartuta); eta b) ikasleen euskarazko ahozko komunikaziorako gaitasuna. Aldagai horietan lortzen diren emaitzei, eta bereziki lorpenei eta erronkei erreparatuko zaie. Arakatze apreziatiboa izan da, aurrerago azalduko dugun moduan, diagnostikoa indargune eta lorpenetatik are gehiago aztertzera bultzatu gaituen iturri filosofikoa UR - https://www.euskaltzaindia.eus/index.php?option=com_argitalpenak&Itemid=1217&view=katalogoa&lang=eu-ES&edukia=fitxa&argitalpena_id=790 UR - https://eima.koha.es/Bideoak/dfa64afa24f88766875ac298bc9c861c_63150.pdf ER -