TY - DATA AU - Beobide,Harri AU - Lasa, Xabier AU - Usarralde, Ibon ED - Euskaltzaindia ED - Euskal Herriko Ikastolen Elkartea TI - Euskararen herria ehuntzen [Erronka] PY - 2020/// CY - : Bilbo PB - Euskaltzaindia, Euskal Herriko Ikastolak KW - Euskaltzaindia KW - Historia KW - ETHAZI (Metodologia) KW - Baliabide digitalak KW - Curriculumeko baliabideak KW - Eduki digital didaktikoak N1 - 2020/03/24; Batxilergoa, 1. maila N2 - Ikasleei modu digitalean garatuko duten erronka bat aurkeztuko zaie: Euskaltzaindiak halaeskatuta, egoera minorizatuan den hizkuntzari (euskarari) ekarpen kontziente bat egitea. 2001eanEuropako Kontseiluak onartutako Europako erreferentzia markoan jasotako hitzak geure eginez,"lan honetan erabili dugun ikuspegia, oro har, ekintzan oinarritzen da. Gizarte-eragiletzat hartzenditu hizkuntza bat ikasten diharduten erabiltzaileak eta ikasleak; hau da, egoera jakin batzuetan,ingurune espezifiko eta jarduera-arlo jakin batean, zeregin jakin batzuk (ez soilik hizkuntzarekinlotuak) bete behar dituzten gizarteko kidetzat ".Horren ildotik, ekintza komunikatibo bati erantzun beharko diote ikasleek, hau da, testuinguru jakinbatean helburu jakin bati erantzuteko burutzen den hitzezko ekintza bati. Erronka ikastetxeankokatuko dugu, eta, bertatik abiatuta, ikasle-talde bakoitzak kontzienteki hartutako ekarpenaluzatuko dio Euskaltzaindiari, hizkuntzen erabileran eragina duten faktoreen eta erabakien gainekohausnarketa egin ondoren. Bide batez, hizkuntzek elkarbizitzari egiten dioten ekarpena oinarrihartuta, ikasleak euskarak Euskal Herrian integratzeko (eta ez asimilatzeko) duen garrantziazjabetzea du helburu UR - https://euskararenherriaehuntzen.euskaltzaindia.eus/ ER -