Hik hasi 276 : euskarako eskolak jomugan
Material mota:
Item mota | Current library | Material mota | Katalogo zenbakia | Statusa | Oharrak | Itzultze data | Barra-kodea |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Eima Katalogoa | Aldizkariak | I ALD 276 30 23 | Ale eskuragarriak | EK23030067 |
-Editoriala: Heriotzak daramana eta dakarrena. -Gai nagusia: Euskarako eskolak jomugan. -Elkarrizketa: Neus Sanmartí "Ikaskuntza ikasleen esku uztea onartuta dago, baina ebaluazioa ez". -Esperientziak I: Zientzia nesken kontua badela erakutsi dute. -Esperientziak II: Nafarroako D ereduko ikasle gehienek euskarazko B2 maila lortzen dute. -Esperientziak III: Eskoletako urmaelak. -Ekarpenak I: Irakasleen lanbiderako sarbidearen diagnostikoa [I]. -Ekarpenak II: Segregazioari aurre egiteko matrikulazio orekatuagoa. Ahalduntze Eskola: Denetik, baina neurrian. -Galdeidazu: Zein da tutoretza saioen funtsa Bigarren Hezkuntzan? -Argitalpenak -Proposamena: Basondo. -Atzeko atetik: Garazi Ruiz de Sabando.
"Hik Hasi" euskal heziketarako aldizkaria pedagogiaren inguruko euskal aldizkari bakarra da. Euskara hutsez argitaratzen den hilabetekaria da. Argitalpenarekin batera urtero jardunaldiak eta mota desberdinetako aktibitateak sortzen ditu. Lehen zenbakia 1995. urtean argitaratu zuen irakasle talde zabal batek, euskal hezkuntzari buruzko informazio, eztabaida eta elkargunerako bitarteko izan nahian. Besteak beste, irakasle haien artean zeuden Joxe Mari Auzmendi eta Lore Erriondo. "Hik Hasik" ezaugarri hauek hartu zituen abiapuntutzat: euskalduna, nazionala, hezkuntza komunitateko partaide guztiena, baterakoia, irekia, plurala eta independentea.
Ikasmaterial honek Hezkuntza Sailaren dirulaguntza jaso du (EIMA 1, 2023ko deialdia)
There are no comments on this title.