Ikuspegi normala MARC bista ISBD bista

Gaitasun handiko ikasleekin esku hartzeko eredua Nafarroan [Interneteko baliabidea] = Modelo de intervención con el alumnado con altas capacidades en Navarra / [egileak, Elena Aguilera Villalobos, Isabel Aracama Cobos ; egilekideak, Belén Marko Indurain, Alazne Goikoetxea Garate (NHBBZko gaitasun handiko taldea ; berrikuspena eta aholkularitza, Rosabel Rodríguez Rodríguez]

Nork:Aguilera Villalobos, ElenaKolaboratzailea(k):Aracama Cobos, Isabel | Marko Indurain, Belen | Goikoetxea Garate, Alazne | Rodríguez Rodríguez, Rosabel | Nafarroako Hezkuntza Bereziko Baliabide Zentroa (KREENA)Material mota:TestuaTestuaLanguage: baq , Spanish Publication details: Iruña : Nafarroako Gobernua, Hezkuntza Departamentua, L.G. 2022Deskribapen fisikoa: 127, 127 or. : kol. ir. ; 30 cmISBN: 978-84-235-3615-3Beste izenburu bat: Modelo de intervención con el alumnado con altas capacidades en Navarra [Izenburu paraleloa] Gaia(k): Haur supergaituak -- Hezkuntza- -- Nafarroako Foru ErkidegoaGeneroa/Forma:Monografiak | Baliabide digitalak Sareko errekurtsoak:Ikus liburuaren bertsio digitala | Argitaletxearen webgunea Adina / Maila: Gero eta kezka handiagoa dago gaitasun handiez, hala gizartean nola hezkuntza-eremuan. Horrekin batera, gaur egun, badira hainbat eredu gaitasun handiak azaltzeko eta eredu bakoitzak bere ikuspuntua dauka gaitasun handien inguruan. Eredu horietatik hainbat ikuskera eratorri dira gaitasun handien identifikazioaz, ebaluazio psikopedagogikoaz, bai eta hezkuntzak eman beharreko erantzunaz ere.Egoera horretaz jabeturik, agiri honek proposamen irekia izan nahi du, etengabe berrikusteko modukoa, ikastetxeetan dauden era bateko zein besteko egoerak biltzen saiatu dena, NHBBZko Gaitasun Handiko taldeak jasotako egoerak, hain zuzen. Agiriak, halaber, familien Kezka bildu du haien seme-alabek ikastetxeetan jasotzen duten arretaz, eta bildu ere, lan ildoen eguneratze etengabea.Azken buruan, esparru-proposamen bat da eta tresna egokia izan nahi du, ikastetxeei hezkuntza-arreta jakin bat diseinatzen laguntzeko. Hezkuntza-arreta horrek:t Gainditu egin beharko ditu ikasle horien gaineko ikusgaitasun errealista oztopatzen ari diren uste okerrak, aurreiritziak eta estereotipoak.t Hizkuntza bateratu bat eman beharko die ikastetxeetako profesionalei gaitasun handiaren kontzeptualizazioaz.t Lan ildo bat ireki beharko du ikastetxeetan ikasle horiek izan ditzaketen premiei erantzuteko, haien potentzialtasunen ahalik eta garapenik handiena ahalbidetuta.t Egonkortasuna eman beharko die hezkuntza-neurri guztiei, bai eta jarraipena ere
Aleak
Item mota Current library Material mota Katalogo zenbakia Statusa Oharrak Itzultze data Barra-kodea
Inprimatuak osagarriak Inprimatuak osagarriak Eima Katalogoa
Monografia 376.4-053.2(460.16) AGUI gai Ale eskuragarriak EK23010039

Bibliografia: 121.-127. or.

Gero eta kezka handiagoa dago gaitasun handiez, hala gizartean nola hezkuntza-eremuan. Horrekin batera, gaur egun, badira hainbat eredu gaitasun handiak azaltzeko eta eredu bakoitzak bere ikuspuntua dauka gaitasun handien inguruan. Eredu horietatik hainbat ikuskera eratorri dira gaitasun handien identifikazioaz, ebaluazio psikopedagogikoaz, bai eta hezkuntzak eman beharreko erantzunaz ere.Egoera horretaz jabeturik, agiri honek proposamen irekia izan nahi du, etengabe berrikusteko modukoa, ikastetxeetan dauden era bateko zein besteko egoerak biltzen saiatu dena, NHBBZko Gaitasun Handiko taldeak jasotako egoerak, hain zuzen. Agiriak, halaber, familien Kezka bildu du haien seme-alabek ikastetxeetan jasotzen duten arretaz, eta bildu ere, lan ildoen eguneratze etengabea.Azken buruan, esparru-proposamen bat da eta tresna egokia izan nahi du, ikastetxeei hezkuntza-arreta jakin bat diseinatzen laguntzeko. Hezkuntza-arreta horrek:t Gainditu egin beharko ditu ikasle horien gaineko ikusgaitasun errealista oztopatzen ari diren uste okerrak, aurreiritziak eta estereotipoak.t Hizkuntza bateratu bat eman beharko die ikastetxeetako profesionalei gaitasun handiaren kontzeptualizazioaz.t Lan ildo bat ireki beharko du ikastetxeetan ikasle horiek izan ditzaketen premiei erantzuteko, haien potentzialtasunen ahalik eta garapenik handiena ahalbidetuta.t Egonkortasuna eman beharko die hezkuntza-neurri guztiei, bai eta jarraipena ere

Badu, gainera, bere atari eta or. propioekin, testu bera behekoz gain gaztelaniaz.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Egin klik irudi batetan bisualizadorean ikusteko

Documento sin título

—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Otaola 29, Eibar - 943-202748 eimakatalogoa@gmail.com