Ikuspegi normala MARC bista ISBD bista

Eztabaida erabilgarriak : eginkizunean zentraturiko jariotasunaren praktika / Penny Ur ; [itzultzailea, UZEI]

Nork:Ur, PennyKolaboratzailea(k):UZEI | HABEMaterial mota:TestuaTestuaLanguage: Basque Original language: English Serie(ak): Itzulpen saila (HABE) ; ; 11Publication details: Donostia : HABE, L.G. 1986Deskribapen fisikoa: 141 or. ; 22 cmISBN: 84-7542-375-2; 84-7542-193-8 (Itzulpen Saila)Gaia(k): Mintzaira eta hizkuntzak | KomunikazioaGeneroa/Forma:Monografiak Sareko errekurtsoak:Argitaletxearen webgunea (HABE) | Argitaletxearen webgunea Adina / Maila: Liburu honetan ingelesa hizkuntza arrotz bezala irakastearen aspektu konkretu bat tratatzen da: jariotasunaren praktika. Hizkuntza modu sortzailean, azarritasunez eta era pertsonal batean erabiliz, ikasleak ikasgelan hitz egitera bultzatu ahal izateko zenbait bide iradokitzen du. Erabilera hori bideratzeko bitartekoari eztabaida deitzen zaio, hitz hori oso zentzu zabalean hartuz. Lehen atalean, eztabaida on baterako ezinbestekoak diren elementu batzuk isolatzen eta horiei buruz orokortzen saiatu naiz; elementu horietako batzuk oso ezagunak dira eta berorietaz asko idatzi da (mintzagai interesgarriak, talde-lana, rol-jokoa}, beste batzuk, berriz, ia baztertuak egon dira (eginkizuna interes-zentro bezala, prozesuaren antolaketa). Bigarren atala, eztabaida-jarduerei buruzko adibide praktikoek osatzen dute. Adibide hauek zuzenean edo zeharka nik probatu eta eraginkor aurkitu ditudan ariketetan oinarrituak daude. Ideia honetako asko, ingelesean aski aurreratuak dauden ikasleei irakasteko aproposak dira; hots, hizkuntz institutu eta unibertsitateetako erdi-mailako taldeentzat eta hauek baino aurreratuagoentzat eta irakasmaila ertainetako eskoletako talde altuenentzat. Ideia horietako batzuk, ordea, oinarrizko eta behe-mailako klaseetan arrakastaz erabil daitezke eta hala adierazi dut zegokion lekuetan. Liburuaren bukaeran, Bibliografia eta Indizea aurki daitezke. Bibliografia hautetsia da; honen helburua irakasleari ikasgelako eztabaidak planeatzen, prestatzen eta egikaritzen lagun diezaioketen emendiozko irakurketak iradokitzea da; liburuak eta artikuluak alfabetikoki ez, baizik eta gaiaren izenburuaren arabera aurkezten dira, beren edukiari eta erabilerari buruzko azalpen laburrekin. Indizea, liburuan deskribatzen diren jarduera guztien zerrenda alfabetikoa da soilik.
Aleak
Item mota Current library Material mota Katalogo zenbakia Statusa Itzultze data Barra-kodea
Inprimatuak osagarriak Inprimatuak osagarriak Eima Katalogoa
Monografia 81'232:316.77 URP ezt Ale eskuragarriak EK13101136
Inprimatuak osagarriak Inprimatuak osagarriak Eima Katalogoa
Monografia 81'232:316.77 URP ezt Ale eskuragarriak EK17030354

Bibliografia: 136.-139. or.

Indizea: 140.-141. or.

Liburu honetan ingelesa hizkuntza arrotz bezala irakastearen aspektu konkretu bat tratatzen da: jariotasunaren praktika. Hizkuntza modu sortzailean, azarritasunez eta era pertsonal batean erabiliz, ikasleak ikasgelan hitz egitera bultzatu ahal izateko zenbait bide iradokitzen du. Erabilera hori bideratzeko bitartekoari eztabaida deitzen zaio, hitz hori oso zentzu zabalean hartuz. Lehen atalean, eztabaida on baterako ezinbestekoak diren elementu batzuk isolatzen eta horiei buruz orokortzen saiatu naiz; elementu horietako batzuk oso ezagunak dira eta berorietaz asko idatzi da (mintzagai interesgarriak, talde-lana, rol-jokoa}, beste batzuk, berriz, ia baztertuak egon dira (eginkizuna interes-zentro bezala, prozesuaren antolaketa). Bigarren atala, eztabaida-jarduerei buruzko adibide praktikoek osatzen dute. Adibide hauek zuzenean edo zeharka nik probatu eta eraginkor aurkitu ditudan ariketetan oinarrituak daude. Ideia honetako asko, ingelesean aski aurreratuak dauden ikasleei irakasteko aproposak dira; hots, hizkuntz institutu eta unibertsitateetako erdi-mailako taldeentzat eta hauek baino aurreratuagoentzat eta irakasmaila ertainetako eskoletako talde altuenentzat. Ideia horietako batzuk, ordea, oinarrizko eta behe-mailako klaseetan arrakastaz erabil daitezke eta hala adierazi dut zegokion lekuetan. Liburuaren bukaeran, Bibliografia eta Indizea aurki daitezke. Bibliografia hautetsia da; honen helburua irakasleari ikasgelako eztabaidak planeatzen, prestatzen eta egikaritzen lagun diezaioketen emendiozko irakurketak iradokitzea da; liburuak eta artikuluak alfabetikoki ez, baizik eta gaiaren izenburuaren arabera aurkezten dira, beren edukiari eta erabilerari buruzko azalpen laburrekin. Indizea, liburuan deskribatzen diren jarduera guztien zerrenda alfabetikoa da soilik.

Discussions that work : task-centred fluency practice

There are no comments on this title.

to post a comment.

Egin klik irudi batetan bisualizadorean ikusteko

Documento sin título

—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Otaola 29, Eibar - 943-202748 eimakatalogoa@gmail.com