MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
02111nam a2200361 b 4500 |
001 - CONTROL NUMBER |
control field |
00000000014160 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
Eima |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20240402194403.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
111111 2013 sp b f 0 baq |
017 ## - COPYRIGHT OR LEGAL DEPOSIT NUMBER |
Copyright or legal deposit number |
M 4066-2013 |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
978-84-9894-366-5 |
027 ## - STANDARD TECHNICAL REPORT NUMBER |
Standard technical report number |
11400 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
EIMA Katalogoa |
Language of cataloging |
baq |
Transcribing agency |
EIMA Katalogoa |
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Universal Decimal Classification number |
51(075.2) |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
9 (RLIN) |
49579 |
Personal name |
Carazo Torres, Nuria |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Problemak ebazten : |
Remainder of title |
trebegai metodoa : Lehen Hezkuntza 2 [lan-koadernoa] |
Statement of responsibility, etc |
/ egilea, Nuria Carazo Torres ; irudiak, Quique Palomo ; proiektuaren zuzendaritza, Ainhoa Basterretxea Llona eta Domingo Sánchez Figueroa |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Place of publication, distribution, etc |
Etxebarri : |
Name of publisher, distributor, etc |
Zubia, |
Date of publication, distribution, etc |
L.G. 2013 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
95 or. : |
Other physical details |
kol. ir. ; |
Dimensions |
29 cm |
490 1# - SERIES STATEMENT |
Series statement |
Trebegai metodoa (Santillana-Zubia) |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc |
Trebegai metodoa, problemak ebazten ikasteko, oso lagungarri izango zaio ikasleari, bertako ariketa ugarien bidez lortzen diren trebetasunekin bete-betean ulertuko baitu zer den problema bat, zer atal dituen eta haien artean zer lotura dauden, eta gaitasuna lortuko baitu problema bakoitza ebazteko modurik onena zein den erabakitzeko. Ikasmaterial hau koaderno-bilduma bati dagokio. Bilduma horren helburua Lehen Hezkuntzako funtsezko bi alderdi instrumental indartzea da: irakurmena eta problemen ebazpena. Koaderno honek ikasleei hainbat trebetasun lantzen lagunduko die: problema baten atalak ulertzen, haien arteko erlazioak aztertzen eta zenbait motatako problemak zuzen ebazten. |
521 0# - TARGET AUDIENCE NOTE |
Target audience note |
LH, 2. maila |
690 ## - Hezkuntza-etapa / Etapa escolar |
Hezkuntza-etapa / Etapa escolar |
Lehen Hezkuntza (LMH) |
9 (RLIN) |
1285 |
691 ## - Ikasgaia / Asignatura |
Ikasgaia / Asignatura |
Matematika |
9 (RLIN) |
54587 |
655 ## - INDEX TERM--GENRE/FORM |
9 (RLIN) |
42159 |
Genre/form data or focus term |
Curriculumeko baliabideak |
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Palomo, Quique |
9 (RLIN) |
49580 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Basterretxea, Ainhoa |
9 (RLIN) |
663 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Sánchez Figueroa, Domingo |
9 (RLIN) |
1183 |
830 1# - SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE |
Uniform title |
Trebegai metodoa (Santillana-Zubia) |
9 (RLIN) |
49581 |
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS |
Uniform Resource Identifier |
<a href="https://santillana.es/problemak-ebatzen-trebegai-metodoa-2-lehen-hetkuntza-2/?s=undefined&c=undefined&a=undefined&m=undefined#content">https://santillana.es/problemak-ebatzen-trebegai-metodoa-2-lehen-hetkuntza-2/?s=undefined&c=undefined&a=undefined&m=undefined#content</a> |
Public note |
Argitaletxearen webgunea |
904 ## - LOCAL DATA ELEMENT D, LDD (RLIN) |
a |
Lehen Hezkuntza (LMH) |
9 |
1285 |
904 #4 - LOCAL DATA ELEMENT D, LDD (RLIN) |
a |
Lehen Hezkuntza (LMH) - Matematika |
9 |
7003 |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Koha item type |
Inprimatuak oinarrizkoak |
Source of classification or shelving scheme |
|
Suppress in OPAC |
0 |