MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
03625nam a2200373 c 4500 |
001 - CONTROL NUMBER |
control field |
00057757 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
ES-VgaRLPE |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20240321174452.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
970425s1993 sp f 001 0 baq c |
017 ## - COPYRIGHT OR LEGAL DEPOSIT NUMBER |
Copyright or legal deposit number |
SS 404-1993 |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
84-457-0282-3 (33. alea) |
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER |
System control number |
(OCoLC)863178707 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
ELS |
Language of cataloging |
baq |
Transcribing agency |
EIMA Katalogoa |
041 1# - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
baq |
Language code of original and/or intermediate translations of text |
fre |
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Universal Decimal Classification number |
81'1 |
084 ## - OTHER CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
F3 |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Bronckart, Jean-Paul |
9 (RLIN) |
37004 |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Hizkuntzaren zientziak, irakaskuntzarako desafioa? |
Statement of responsibility, etc |
/ Jean-Paul Bronckart ; [itzultzailea, Boni Urkizu] |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Place of publication, distribution, etc |
Donostia : |
Name of publisher, distributor, etc |
HABE, |
Date of publication, distribution, etc |
L.G. 1993 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
146 or. ; |
Dimensions |
22 cm |
490 1# - SERIES STATEMENT |
Series statement |
Itzulpen saila (HABE) |
Volume number/sequential designation |
; 33 |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc |
Bibliografia: 137.-146. or. |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc |
Esan ohi da --eta hori, dudarik gabe, aldez bakarrik da gezurra- hizkuntzen irakaskuntza dela oraindik ere Jan pedagogikoen artean kontserbadoreenetako bat, eta bera dela bere helburu propioetatik (berezko hizkuntzaren funtsa den komunikazio-sistema ezagutu eta menderatzen ikastea) maizenik desbideratzen dena nolabaiteko xede historiko-kulturalen probetxutan (hizkuntza ideal baten arauak irakatsi, Grezia klasikoaren pentsamendu gramatikala berregin, "idazle onak" betikortu, etab.). Baita ere, esan ohi da -eta gai honetan ere ez da dena gezur hutsa azkeneko hogeita hamar urteotan martxa izugarrian aurreratu direla hizkuntzaren zientziak. Sintaxia, semantika, pragmatika, enuntziazioaren teoriak, gramatika testualak: horra proposamen berri, uste handikoak -iraultzaile ustekoak ez direnean- sortzen ikusi dituzten alorrak. Nola heldu erronka honi? Ba al dago oraindik ere hizkuntzak antzinako eran irakasterik? Zer egin behar da, metodo zaharrak baztertu, egokitu edo kosta ahala kosta mantendu? Liburuz liburu ibili behar al dugu, birziklapenetik birziklapenera? Edo hizkuntzen pedagogia eta hizkuntzen teoria behin betirako elkarrengandik aparte dauden bi mundu direla aitortu? Bi hamarkadatan neurriz gaineko pozetan, ikaragarrizko porrotetan eta, baita ere, egokipen burutsuetan ibili ondoren, liburu honek patxadatsuagoa nahiko luke izan, eta zorrotzagoa aldi berean. Egiatan kontraesan sakonen eremua da hizkuntzen irakaskuntza. Baina kontraesan hauek lehen-lehenik pedagogikoak dira; eta horiek suntsitu, 9 erabaki pedagogiko eta politikoen bidez bakarrik suntsitu ahal izango dira. Argitasun didaktikoa behar da lehenik eta hizkuntzaren zientzien ekarpenak ondoren. Hizkuntzaren zientziak dudarik gabe aurreratu dira, baina ez esaten den hainbeste, eta oraindik ere egiteke dago hizkera erabiliaren teoria, eta bereziki ikasgelan hizkera erabiltzearen teoria. Hizkuntzen zientziak eta hizkuntzen irakaskuntza, beraz, biak erronka- egoera batean daude. Baina erronka hori bi aldeetarakoa da. Pedagogoek asko daukate teorikoen pausuetatik ikasteko, eta zientzialariek eskuak bete lan pedagogiarentzako egokiak izango diren datuak deskribatu eta teorizatzeko. |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name as entry element |
Hizkuntzalaritza |
9 (RLIN) |
2411 |
655 ## - INDEX TERM--GENRE/FORM |
Genre/form data or focus term |
Monografiak |
9 (RLIN) |
42164 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Urkizu, Boni |
9 (RLIN) |
11884 |
710 ## - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME |
Corporate name or jurisdiction name as entry element |
HABE |
9 (RLIN) |
4221 |
765 1# - ORIGINAL LANGUAGE ENTRY |
Title |
Les sciences du langage : un défi pour l'enseignement? |
830 1# - SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE |
Uniform title |
Itzulpen saila (HABE) |
Volume number/sequential designation |
; 33 |
9 (RLIN) |
30709 |
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS |
Uniform Resource Identifier |
<a href="https://www.ikasten.ikasbil.eus/mod/habecms/view.php/irakasbil/argitalpenak/hizkuntzaren_zientziak_irakaskuntzarako_desafioa">https://www.ikasten.ikasbil.eus/mod/habecms/view.php/irakasbil/argitalpenak/hizkuntzaren_zientziak_irakaskuntzarako_desafioa</a> |
Public note |
Argitaletxearen webgunea (HABE) |
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS |
Uniform Resource Identifier |
<a href="https://www.euskadi.eus/web01-a2aznscp/eu/k75aWebPublicacionesWar/k75aDetallePublicacion.jsp?id=003135&tipo=L&id2=0001&impr=0001">https://www.euskadi.eus/web01-a2aznscp/eu/k75aWebPublicacionesWar/k75aDetallePublicacion.jsp?id=003135&tipo=L&id2=0001&impr=0001</a> |
Public note |
Argitaletxearen webgunea |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
|
Koha item type |
Inprimatuak osagarriak |
Suppress in OPAC |
0 |